perjantai 2. marraskuuta 2012

Tauluja, tauluja ja lisää tauluja.

Ihan ensiksi: kiitos onnitteluista :) Käsi on taas kipeytynyt, sillä olen neulonut isälle villasukkia isänpäivälahjaksi. Olen siis maalannut ahkerasti.
Kaksi taulua on valmiina, kuva on vain toisesta. Pitäisi kuvata se toinenkin, ja muutkin joista ei taida täällä vielä kuvaa olla. Jos sitä huomenna innostuisi kameran kanssa hääräämään! Mutta yhdestä tänään valmistuneesta on kuva. Se tulee tässä.

 

Se on hieman kummallinen, mutta eipä tekijänsäkään ihan kaikkein normaalein tapaus aina ole :D Löysi paikkansa eteisen seinältä. 

Tämä seuraava taas on juuri tänään aloitettu eli siis hyvin keskeneräinen tapaus. En ole juurikaan maalannut muotokuvia. Oikeastaan en ikinä. Päätin siis kokeilla, miten se onnistuisi. Noh, päättäkää te...

Kuva siis tahtoo esittää mr. Alice Cooperia, ihaninta mieslaulajaa jota maa päällään kantaa. Hän on 64-vuotias, mutta mun mielestä (ja kaverit nauraa mulle tästä) edelleen todella komea ja muutenkin aika ihana :)
Tämä tulee valmistumaan joskus tulevaisuudessa ja koristamaan seinääni.  Tässä vielä vertailun vuoksi kuva jota käytin osittain mallikuvana *klick*. Ja jos joku nyt ei satu tietämään yhtään Alicen biisiä niin allow me to enlight you: Alice Cooper - Killed by love 
Ei mulla muuta. Hyvää yötä!

Edit: laitanpa nyt tähän samaan tämän maalauksen jatkon. Poptaiteellinen uncle Alice :)




1 kommentti:

  1. Kyllä sinä maalata osaat !
    Voi kurjaa tuo kätesi.... sinun pitää nyt vaan muistaa, etten neulo tai maalaa liikaa, ja yhtä perää :)

    VastaaPoista